søndag 14. februar 2016

Oslo Konserthus: Elvis! En storslått hyllest til Elvis

Den 12. februar 2016 hadde Ailen og jeg en flott opplevelse i Oslo Konserthus. Telemarksguttene Stephen Ackles (født 1966), Paal Flaata (født 1968) og Vidar Busk (født 1970) holdt en konsert som de har kalt Elvis! En storslått hyllest til Elvis. Det var første gang jeg så dem på scenen, men jeg har jo soloplater med dem alle 3. Flaata har kanskje landets flotteste sangstemme. Ackles overrasket egentlig med en mye kraftigere stemme enn jeg var klar over, og Busk imponerte med sitt gitarspill. Dessuten var bandet og koret helt topp. Tor Andersen bandt konserten sammen på en ypperlig måte. Kjente og kjære låter ble fremført så flott at det var rørende. Gutta har for øvrig utgitt en plate med samme navn, og den har jeg selvsagt sikret meg. Her er de fra Sommeråpent i Farsund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar