tirsdag 2. desember 2014

The Beatles/1962-1966 og 1967-1970

The Beatles trenger ingen presentasjon. Jeg var 17 år da de slo gjennom med Love med do. Det ble spilt mye Beatles den gangen, og jeg kjøpte flere singler. Etter hvert forsvant litt av min interesse for dem. Det var så mange gode band på den tiden, og jeg mener fortsatt at The Hollies var minst like gode. Jeg har av den grunn ikke hatt noe album med The Beatles, men platesamlingen er jo ikke komplett uten. Det er utgitt et rødt og et blått samlealbum, og for en tid siden kjøpte jeg det blå albumet på brukt vinyl. Nå har jeg kjøpt begge albumene på CD og har det jeg trenger av The Beatles (jeg har imidlertid soloalbum med alle 4). Denne låten har jeg på en single som ble mye spilt for ca 50 år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar